tisdag 6 januari 2009

Kvällen innan

Jag har lite problem med magen ikväll - kan det vara nervös inför jobbet imorgon mage - näää, vad är det att vara nervös för, ingenting!!

Så jag lyssnade lite på Coldplay, dansade runt lite, men magen är inte glad oavsett, så vi har kommit överens, den får bråka, det är OK, jag överlever det också!

Tittat på "Djävulen bär Prada" behövde det, jag tycker om den, en må bra film, har nu tittat igenom alla Jane Austen - så det var bara att ta till det mer moderna Jane Austen. Meryl Streep är en favorit, men jag antar att jag också gillar när det går bra för någon som det inte gick så bra för i början lilksom.

Nu är det snart säng dags och jag är utan en bok...vad att göra...leta upp en gamal favorit kanske!


Good Night, good night...be there a tomorrow!

Inga kommentarer: