söndag 10 augusti 2008

New York Baked Cheese Cake mmmm



Japp, jag är mäkta stolt, den blev jätte god och den var inte så svår att göra, jag hade den kanske några minuter för länge i ugnen, men mums, mums, nu blev det mycket för mig, så jag skall ta in den till mina arbetskamrater i morgon. Spara en liten bit till mig själv.
Har blivit uppringd av min familj, och i morgon skall jag gå och köpa mig en födelsepresent eller två eller tre och de skall slås in - jajamensan, måste få in hela känslan liksom, jag skall inte hymmla - jag ÄLSKAR PRESENTER OCH FÖDELSEDAGAR - mycket mer än jul och julklappar, jag kan faktiskt skippa julen faktiskt!
Har haft en bra dag, visar into foto på min middag för den såg inte så god ut på kort, mer som blek barnmat, men det var gött - mycket gott. Lent och bra för magen och så fick Olivia smaka lite kokt torsk också.
Ja, nu är snart min dag över, men varje dag är ju mer eller mindre min dag!! Fniss!

Inga kommentarer: