lördag 7 februari 2009

Mat monster



Vanligtvis är jag ett mat-monster, men nu har jag svårt att äta, känns som om jag mår lite, lite illa, men jag vet att jag behöver äta och försöker få i mig lite. Det går bra, inte så att det kommer upp (ursäkta mig) men det är ingen trevlig affär det här med att äta - underligt för mig!

Men jag försöker dricka ordentligt och äta lite då och då, allt känns oaptitligt så det spelar ingen roll vad jag lagar - bara gapa och skyffla!

Har köpt mineral vatten nu för att hjälpa mig lite med illa måendet - eller känslan där av, det känns gott, har också ätit en apelsin och det gick bra, lite kött, lite grönsaks gratäng. Men nu är jag lite blä, blä...går dock över.

Jag hoppas att det går åt bättre tider!

To my Aussie friends - I know that it has been hot - and that the fires are scary - you are in my thoughts!! Wishing for rain!

Inte för att ni kan läsa denna blogg - men ändock!

Inga kommentarer: