onsdag 23 september 2009

Möten

Ok, nu låg det en läder inbunden bok i foajén här hemma - hm, jag undrar om det är någon konstig synvilla som förföljer mig, men i går eftermiddag fick jag bekräftat av Lisa att hon också såg den vita boken i foajén på jobbet. Spännande, nästa bok tänker jag nog titta noga på - nyfikenhet.


I dag har vi haft ett administrativt råd, jag är ingen höjdare på dessa möten, mest för att de domineras av en viss person, men i dag tror jag nog att jag dominerade, jag försökte parera och styra om så vi inte fastnade i ett speciellt ämnesområde.


Är det tråkigt kan jag inte låta bli att visa det, hur mycket jag än försöker dölja det. Men i dag tror jag minsann att jag var duktig! Det är pinsamt att jag som vuxen inte kan göra ett mer diplomatiskt jobb.


Det var skönt att sluta dagen, att vänta på spårvagnen och få allt att blåsa bort ur huvudet, all irritation och spänningar - spänningshuvudvärk har jag, men det börjar lätta upp.


Undra om jag få se en ny bok i morgon - en ny bok på ett nytt spännande ställe!

Inga kommentarer: