tisdag 8 september 2009

Hoppsan

Jag har suttit och väntat på min leverans sedan 17:00, min TV gick sönder och nu är jag utan, jag skulle få en ny TV levererad eftersom den äldre skulle kosta för mycket mot den var värd att laga.
När klockan började närma sig 20:00 började jag ana att den inte skulle komma idag och att dörren som jag lämnat öppen i eftermiddags inte längre var öppen.

För hoppsan, jag hade skrivit mitt arbetsnummer som kontakt nummer, och när jag ringde och prata med dem i går glömde jag ändra och ge mitt hemnummer, så även om de kommit hit, funnit dörren låst, så kunde de inte kontakta mig eftersom porttelefonen inte längre fungerar för mig.

Känner mig jätte besviken, men inte lätt att leverera en ny TV om jag inte går att nå och dörren nere i porten är låst!? Önskar bara att de varit lite modiga och ringt på någon annans dörr, men klart, om de även ringt utan svar så...

Nu får jag väl vänta tills torsdag...utan TV, hur skall detta gå? Får använda datorn anar jag, men åter igen - jag är så besviken!!

Skall försöka sova utan sömn hjälp i natt se om jag känner mig mer ut sövd i morgon, min förhoppning är att jag får sova!

Besvikelse, vänt till konkret handlande - bravo!

Inga kommentarer: