onsdag 15 juli 2009

Åter till jobbet

Jag har jobbat i tre dagar, heltid, det vill säga, jag har jobbat till klockan 16.00 som de andra, det har gått bra. Hade lite problem att komma upp i morse, men så brukar det vara på onsdagar. Min utmaning - onsdagar - men nu har jag även avklarat den.


Det har varit relativt mycket att göra, det har varit skönt eftersom det är härligt att använda huvudet.


Har missat två av mina mediciner två dagar i rad och just nu känner jag av resultatet av det, känns lite udda, lite yrt och allmänt ostadigt faktiskt. Förhoppningsvis blir det inte värre utan att det är helt möjligt för mig att gå till jobbet i morgon och då även hämta ut medicinen.


Annars är det lugnt med mig, vilket känns lite ovanligt för mig, men jag njuter av var dag som kommer med lugn, med relativ klarhet.


Några få, få stunder av tveksamhet har kommit över mig, men de stannade inte så länge!



Inga kommentarer: