måndag 5 oktober 2009

Nu

I morgon bär det i väg till Runö, vi skall på ”Medarbetardagar” tåget går 06.40 på morgonen, jag är inte en morgon människa, men jag får allt ta mig i kragen och masa mig i väg. Brukar inte kunna somna på tåg eller annat färdmedel, men jag hoppas att jag i alla fall får lite lugn och ro de timmar det tar att åka upp till Stockholm.


Jag brukar inte vara så bra på dessa funktioner, blir lätt uttråkad och tappar tålamodet då vi kan sitta och vrida och vända på ett ord i 45 min, det är inte riktigt min grej. Jag vill se att det blir något AV det vi arbetar med, så jag ville se vad vi gjort sedan förra medarbetardagarna.


Men jag har bestämt mig för att försöka undvika negativa tankar angående detta, ta det som det kommer och innan jag vet ordet av så är jag på väg hem.


Jag vissnade på eftermiddagen i dag på jobbet, energin bara försvann och jag längtade hem, jag ville hem, hem till mina söta underbara håriga vänner.


Är fortfarande skör - om jag får kalla det så, måste spara på energin och se till att jag stannar i nuet annars läcker jag energi.


Har några mål, sluta med Treo, somna utan hjälp av sömnmedel, vill vara klarare i knoppen och få tillbaka lite kraft åter.


Men för just nu - är jag bara!


Inga kommentarer: