onsdag 3 juni 2009

OK - Hjärnan vart är du?



Jag undrade hur jag hamnade här, så kom jag i håg, jag skulle hämta något, men vad var det jag skulle hämta? Varför gick jag hit? Vad gör jag här? Javisst ja jag skulle hämta något men vad var det jag skulle hämta?

Ja, ni förstår säkert vad jag menar, en stund har jag ork och det känns ok, så pang, kan knappt stå på benen, förkylningen sitter runt näsan, under ögonen, och i det som var pannbenet, ja, just nu vet jag knappt om det sitter kvar -----jorå klart det gör, är lite dramatisk där hihihi.

Hade hoppats kunna gå till jobbet i morgon men tror inte att det är möjligt, har feber just nu, men skall ta alvedon så kanske det försvinner tills i morgon.

Utan för fönstret lyser månen, den är nästan helt rund, himlen är mörkblå, så vackert, jag har igen kommit till slutsatsen att jag bor kvar här, jag trivs, det är vackert och lägenheten är bra!!!

Nu skall jag sova innan hjärnan tar hel semester!

Inga kommentarer: